Veelgestelde vragen2024-10-08T15:25:43+02:00

Veelgestelde vragen

over Neptunus Appartementen uit Bergen aan Zee

Heeft u nog vragen? Kijk dan of ze tussen onze veel gestelde vragen staan.

Wordt het appartement tussentijds nog gereinigd?2024-10-02T14:03:10+02:00

U betaalt een toeslag voor de eindschoonmaak. Indien gewenst kunnen wij tussentijds een schoonmaak voor u doen tegen eenzelfde toeslag van €60,-.

Welke koffiemachine is er aanwezig in het appartement?2024-10-02T14:00:50+02:00

In het appartement is een Nespresso Inissia apparaat aanwezig. U krijgt van ons eenmalig 2 capsules maar wij vullen de voorraad niet aan. De capsules zijn te koop in alle supermarkten.

Welke kamers hebben zeezicht?2024-10-02T14:08:56+02:00

Appartement 101 en 107 hebben volledig zeezicht en appartement 102 en 104 hebben zijdelings zicht op zee. Bij appartement 4 is de zee zichtbaar vanaf het terras maar niet vanuit het appartement, vanaf het terras is het strand slechts 20 meter lopen.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?2024-10-02T13:59:45+02:00

Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur op de dag van aankomst. Uitchecken kan tot 10:30 op de dag van vertrek.

Is er een fietsenstalling?2024-10-02T14:09:50+02:00

Er is een overdekte en afsluitbare fietsenstalling aanwezig.

Zijn huisdieren toegestaan?2024-10-31T17:14:21+01:00

Huisdieren zijn bij ons toegestaan. Indien gewenst kunt u maximaal twee huisdieren meenemen. Hiervoor berekenen wij een toeslag van € 10,00 per dier per nacht. Dit bedrag dient u te voldoen bij het inchecken.

Welke kamers hebben een privé terras?2024-10-16T16:58:16+02:00

Appartement 1 tot en met 6 hebben een privé terras. Bij Appartement 2 tot en met 6 grenst deze direct aan het appartement. Bij appartement 1 is het privé terras ca. 5 meter lopen vanaf de voordeur.

Welke appartementen hebben een aparte slaapkamer?2024-10-02T14:08:09+02:00

Appartementen 101, 102, 103, 104 en 107 hebben een aparte slaapkamer. De overige appartementen zijn ingericht als studio.

Is er een oven of magnetron aanwezig in het appartement?2024-10-02T14:10:59+02:00

Ja, elk appartement beschikt over een kleine oven die tevens als magnetron te gebruiken is.

Zijn er badlakens aanwezig?2024-10-02T14:02:13+02:00

Ja, er zijn per persoon 1 grote en 1 kleine handdoek aanwezig. Let op; het gaat hierbij niet om strandlakens.

Beschikt het appartementencomplex over een lift?2024-10-02T14:05:05+02:00

Nee, wij beschikken niet over een lift.

Kan de auto ná het uitchecken op het parkeerterrein blijven staan?2024-10-02T14:04:05+02:00

Nee, wij hebben maar een beperkt aantal parkeerplaatsen waardoor het niet mogelijk is om hier langer gebruik van te maken.

Is er beddengoed aanwezig?2024-10-02T14:01:15+02:00

Ja, de bedden zijn voorzien van schone lakens. Hiervoor betaalt u een eenmalige toeslag.

Kunnen de fiets accu’s opgeladen worden in de fietsenstalling?2024-10-02T14:10:10+02:00

In de fietsenstallingen zijn meerdere stopcontacten aanwezig zodat uw fietsaccu hier kan worden opgeladen.

Hoe ver is de dichtstbijzijnde supermarkt?2024-10-02T14:10:35+02:00

Ongeveer 50 meter van de ingang ven Neptunus bevindt zich een kleine buurtsupermarkt. In bijvoorbeeld Bergen, Egmond en Alkmaar bevinden zich de gerenommeerde supermarkten.

Kan de auto al geparkeerd worden vóór het inchecken?2024-10-02T14:03:42+02:00

Nee, wij hebben maar een beperkt aantal parkeerplaatsen waardoor het niet mogelijk is om hier langer gebruik van te maken.

Mogen honden loslopen op het strand?2024-10-02T14:04:39+02:00

Van oktober t/m april zijn honden de gehele dag toegestaan op het strand; zowel loslopend als aangelijnd. Van mei tot oktober is het op het strand verboden voor honden tussen 10:00u en 19:00u. Buiten deze tijden om zijn honden wel toegestaan; zowel loslopend als aangelijnd.

Wordt het beddengoed tussentijds gereinigd?2024-10-02T14:01:47+02:00

Indien gewenst kunnen wij u voorzien van een schoon linnenpakket; hiervoor betaalt u €15,-

Is het ook mogelijk om later in te checken?2024-10-02T14:09:26+02:00

Indien u later dan 17:00 uur ariveert dient u dit vóór 16:00 uur telefonisch door te geven via 0031 (0)6 49 29 98 83 zodat wij uw sleutel kunnen plaatsen in uw sleutelkastje. Wij sturen u de code van het kastje dan in een bericht

Kan ik mijn elektrische auto opladen?2024-09-27T08:41:02+02:00

Ja, op ons parkeerterrein zijn twee laadpalen beschikbaar. Daarnaast kunt u in de nabije omgeving ook gebruik maken van diverse openbare laadpalen.

Niet gevonden? Geen probleem, vraag het Yvonne!

Ga naar de bovenkant